صفای اشـــــــــــک ، وفای غـــــــــــــــــم
صفای اشـــــــــــک ، وفای غـــــــــــــــــم


sms 01


در این روزهای زمستان یک استکان چای داغ مهمان منی.

کنار پنجره بخار گرفته دلت وقتی تنهایی،نوش جان کن.

چای رفاقت من، همیشه تازه دم است.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر نفسم فدای تو


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد !
حتی با گزینه مناسب !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
میان مشغله ها گم شدم .. ولی دلم برای هوایت همیشه بیکار است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است/بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است/دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
هنوز هم از بین کارهای دنیا دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
شب بود ، شمع بود ، من بودم و غم!
شب رفت،شمع سوخت ، من ماندم و غم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید …
قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
تبسم را فراموش نکن . لبخند بی هزینه ات گران ترین هدیه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:sms,

|
 


به وبلاگ یه مرد عاشق خوش آمدید. امیدوارم مطالبی که میذارم ، رضایت شما دوستان رو به همراه داشته باشه .

نازترین عکسهای ایرانی

 

pc
sms
Dastan

 

حمـیـــــد رضـــا

 

مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
اسفند 1389

 

عشــــــــــــــق ...
کـُجـا پـنـاه بـــرم ؟
غمگینم @@@
حکـــــایت آن درخـــت !
دلـــــــــــم شـــــــکســـــــته
آرزو دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتخــــــــــــــــــــــــــاب
چی بگــــــــــــــــــــــم !!!
دلم برایت تنگ است !!!
خدایــــــــــــــــــــــــا !!!
دلم گرفــــــــــــــته
دلم گرفــــــــــــــــــته
یـــــــه روز میـــــــاد !!!
عاشقانه
امتحان عشق !!!!!!!
عــــــــــکس Love
متن های زیبا و عاشقانه
اس ام اس عاشقانه تیر ماه
LOVE !
اس ام اس خرداد 91 سری جدید

 


دلـم گرفتــه...دلــم عجیــب گرفتــه...خیــال خـواب نــدارم
بلکــــــــــلاو
کاش یه کم بارون بگیره
هفت شهر عشق
زیبای وحشی
آهنگفا
دنیای فناوری
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

mz
آندروید
اخبارتازه فناوری اطلاعات
mofid
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 13972
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->